fredag den 11. december 2009

Kend dine kompetencer, og få større indblik i åbenlyse, fremtidige muligheder.




Jeg hedder Conni, er født, år  1957 i fiskens tegn. Jeg er håndlæser, altså hverken synsk, tankelæser eller spåkone. Jeg blev professionel håndlæser i 1990 efter at have været på adskillige kurser hos Agma, og et enkelt kursus hos Johan Hjelmborg &  Louise Kirsebom. Jeg har kunne leve af det siden 1990, selvom jeg af forskellige årsager siden år 2007, kun har suppleret håndlæsningen med mit oprindelige erhverv, som bioanalytiker.


Jeg forlanger en pris på 650,-  Kr  for en enkelt session, af ca. 1 times varighed. Større arrangementer som polterabends m.m, kan ev.t  planlægges, og aftales på forhånd . Ved kørsel til adresser udenfor bopælen i Sjølund, skal der påberegnes et tillæg på  3,80 Kr. pr.kørt km.

Tidsbestilling er nødvendig, og kan ske på telefon:  31156091


Kærligst Conni














Ingen kommentarer:

Send en kommentar